måndag 19 mars 2007

Skåningar i Östgöteland


Yes, yes. Tänka sig. Vi var ett gäng på sex pers som drog till Linköping, eller Vikingstad som det faktiskt blev till slut. Vi kom med olika tåg, men hittade varann ganska snabbt ändå. Anledningen till det extra ordinära mötet i Östergötland var att diskutera jämställdhet med andra GU:are.

Idag har det nämligen nämligen dragits igång en ny kampanj: Vägra kalla någon hora! Inte som den eminenta kursledaren Emma Berginger sa: Våga kalla någon hora...
(översta från vänster: Emma Berginger, Anna Rolander, Maria Ferm, Max Persson. understa från vänster: Mikaela Persson, Martin Wikner)

5 kommentarer:

Alex sa...

men, bilden är ju spegelvänd! :) tossigt!

Maria Ferm sa...

hehe nä det e den inte...

Mikaela Persson sa...

Haha. Hur kan du tro att den skulle vara det? :o)

Anna sa...

Martin låter hälsa: "Alexander har studerat Max bröst såklart. Jag reagerade också på det, men sen kom jag på att Franz Ferdinand är ett hippt band och därför bör ha hippa spegelvända t-shirts. Alternativt har Max skrivit ut bilden på tröjan själv och inte tänkt på att han måste spegelvända den innan.

Man borde kunna skriva fastän man inte är inloggad, till exempel så att folk som vill bli medlemmar och jag kan höra av sig"

Max Persson sa...

svar direkt från max, så att ni slipper spekulera;)

såklart har alexander, martin och alla andra kollat in min "bringa" eftersom den är så het!! historien bakom bilden på t-shirten vet jag faktiskt inte något om, det är dock inte jag som glömt att spegelvända den:P

tycker att tröjan är fet, och när man står i spegeln (som jag alltid gör) så ser det rätt ut